Soufyan (H3A) is Speler van de Week geworden tijdens de ADO VO Voetbal League. Hiermee is Soufyan genomineerd voor de ADO Den Haag All Star-dag aan het einde van het seizoen. Het team onder 16 jaar van Hofstad Lyceum won afgelopen vrijdag met 9-0. Met zijn goede techniek, sterke tackles en tomeloze inzet is Soufyan het mooie voorbeeld van een complete voetballer.

De ADO Den Haag VO Voetbal League is de grootste scholencompetitie van de regio. De competitie bestaat uit zaalvoetbalwedstrijden tussen twaalf verschillende scholen in het Voortgezet Onderwijs met jaarlijks zo’n 28 deelnemende teams. Naast wedstrijdpunten kunnen er ook punten worden verdiend door sportieve prestaties van het team. Zo zorgen het hanteren van de normen en waarden én het bijwonen van de maatschappelijke trainingen op school voor een hogere klassering in de eindrangschikking.