Volg nu alvast lessen op een middelbare school

Junior College

Ook schooljaar 2023-2024 organiseert Hofstad Lyceum weer Hofstad Junior College, bedoeld voor leerlingen uit groep 8 die hoogstwaarschijnlijk een ‘vwo-advies’ gaan krijgen.

Tijdens verschillende lessen maken leerlingen kennis met de middelbare school, waardoor de overgang van de basisschool naar de brugklas vaak soepeler verloopt. Bij Hofstad Junior College maken de groep-8 leerlingen kennis met verschillende schoolvakken, zoals biologie, natuurkunde, wiskunde, Latijn en Engels TTO.

Data:
dinsdag 24 en 31 oktober
dinsdag
7, 14, 21, 28 november 2023

Op woensdagmiddag 29 november is er een afsluitende bijeenkomst voor leerlingen, ouders en leerkrachten.

Lestijden:
Van 8.30 uur tot 10.30 uur.

Door de grote belangstelling hebben wij helaas moeten besluiten om dit schooljaar maximaal 50 leerlingen te ontvangen. Vanwege ruimtegebrek is het niet mogelijk om nog een extra groep te ontvangen.

Aanmelden kan van 25 september 2023 tot uiterlijk vrijdag 6 oktober via het online formulier. Vanwege de maximaal 50 beschikbare plaatsen worden de aanmeldingen op volgorde van binnenkomst behandeld.
Na aanmelding ontvangt u een bevestiging. Dit is nog geen bericht van plaatsing. In de week van 9 oktober ontvangt u een bericht of uw kind wel of niet geplaatst is.

Voor vragen kunt u altijd contact opnemen via telefoonnummer
070-3687670.