De leerlingen van T2A zijn deze week op een vijfdaagse trip naar Sussex, UK. Altijd weer spannend: zo’n jaarlijkse schoolreis per bus en boot.

Het programma is gericht op de Engelse taal en cultuur. De leerlingen verblijven daarom weer in gastgezinnen.

Een kleine greep uit het programma: een bezoek aan het Bourne Community College, waar gespeeddatet wordt met Engelse leerlingen, een ’ghost tour’ door Brighton, waar natuurlijk ook nog geshopt kan worden, Hastings met zijn nieuwe pier, Arundel met zijn prachtige kasteel en Chichister met zijn imposante kathedraal en militaire luchtvaartmuseum. Op donderdag is een bezoek gepland aan de horse racing course in Fontwell.

Het belooft een geweldige week te worden! En volgend schooljaar in T3: London, here we come!