Wat een geweldige musicalweek hebben we achter de rug. Na 2 jaar zonder publiek nu dan toch echt weer een volle zaal met enthousiaste bezoekers. De theaterzaal werd omgetoverd tot heuse jungle voor de uitvoering van Disney’s The Jungle Book. (oud)Leerlingen én personeelsleden hebben op het gebied van toneel, zang, muziek, dans, decor, grime en licht er een waar spektakel van gemaakt. Ook het geluid was in goede handen van studenten van de opleiding Art of Sound van het Koninklijk Conservatorium Den Haag.

Jammer dat het nu al weer voorbij is, maar gelukkig kunnen we nog even nagenieten met de mooie foto’s van Fotografix.nl. Deze zijn te bekijken op de Facebookpagina van Hofstad Lyeum. De gemaakte video-opnames worden de komende weken verwerkt tot een video. Deze verschijnt z.s.m. op Youtube.