Maandag 15 januari waren Kyle en Jen van het op en top Britse Phileas Fogg theatergezelschap voor al weer de vijftiende keer op Hofstad Lyceum om leerlingen van T1A een onvergetelijke ervaring te bezorgen.

Beide acteurs speelden samen met de 28 tweetalige leerlingen uit T1A een voorstelling van ‘Little Victorians’. In ruim een uur studeerden de acteurs met onze leerlingen een tiental scènes uit het Victoriaanse kinderleven in. Daarna werd de harde Victoriaanse tijd met verve en tot groot vermaak van de ouders in vlot tempo op het toneel gezet. Aan het eind van de avond waren alle leerlingen weer heel blij om in eigen bed te slapen en bij hun eigen ouders in deze tijd te wonen.

De aanstekelijke Engelse humor zorgde voor veel hilariteit en veel plezier bij leerlingen én ouders! Beide acteurs waren onder de indruk van het niveau van het Engels van onze leerlingen en maakten de docenten van de sectie Engels een groot compliment. Voor volgend jaar is het gezelschap al weer geboekt!