Afgelopen dinsdag hebben twaalf leerlingen uit V2 en H2 die deelnemen aan het plusproject JASTIN, een bezoek gebracht aan stroopwafelbakkerij Van Vliet in Gouda. Hier kregen zij uitleg over de bedrijfsvoering.

Binnen JASTIN (Junior Academy of Science, Talents and Innovation) volgen zij het programma van de Leadership Academy. Dit is een excellentieprogramma gericht op leiderschapsvaardigheden. Wat maakt iemand tot een leider? De leerlingen ontdekken en versterken hun leiderschapskwaliteiten en gaan praktisch aan de slag. Samenwerking en communicatie zijn sleutelwoorden.

Deze excursie is onderdeel van het blok Ondernemerschap en werd door de leerlingen zelf georganiseerd. Natuurlijk mochten ze ook stroopwafels bakken èn opeten!