Dit weekend vertegenwoordigde een groep leerlingen uit de bovenbouw van het VWO Finland en Libanon op MUNISH. Tijdens deze conferentie op de Internationale School houden leerlingen zich bezig met verschillende onderwerpen die allemaal te maken hebben met het thema “Bridging the Divide to Unity and Equality”. Erg leerzaam en relevant, aangezien dit thema in zekere zin ook belangrijk is tijdens de komende verkiezingen. De leerlingen werken gedurende deze conferentie samen met leerlingen vanuit heel Europa en er zijn zelfs scholen uit Amerika en Senegal aanwezig. Er wordt weleens gezegd dat op conferenties als MUNISH de leiders van de toekomst rondlopen, misschien zit er tussen een van de leerlingen op de foto ook wel een toekomstige premier, eurocommissaris of VN-diplomaat!