Afgelopen week hebben 11 leerlingen uit 4, 5 en 6 vwo deelgenomen aan de 31e editie van MUNISH, een editie van de Model United Nations voor leerlingen, georganiseerd door de International School of The Hague. Aan deze indrukwekkende conferentie namen meer dan 700 leerlingen deel van scholen in het Verenigd Koninkrijk, Spanje, 12 internationale scholen in Nederland en van 6 middelbare scholen in Den Haag. Onze leerlingen vertegenwoordigden de landen Bulgarije en Singapore. In 16 commissies discussieerden alle afgevaardigden over een aantal thema’s die allemaal gerelateerd waren aan het algemene thema van de conferentie: ‘Shifting Power Dynamics in a Globalized World’. Onze leerlingen waren erg onder de indruk van de omvang van de conferentie en kijken nu al uit naar de 32e editie die in november 2022 wordt georganiseerd.