Vrijdagmiddag speelde de Phileas Fogg Theatre Company, samen met de leerlingen uit T1A en T2A, de voorstelling ‘Little Victorians’.

De voorstelling richt op de periode waarin Groot-Brittannië werd geregeerd door koningin Victoria (1837-1901). Het is een historisch gebaseerde workshop waar leerlingen wordt gevraagd om rollen te spelen van arme kinderen in de tijd van de industriële revolutie. Scènes zijn geïnspireerd op de literaire werken van Charles Dickens, Charles Kingsley en andere Victoriaanse schrijvers, met echte verhalen van echte Victoriaanse kinderen die in deze periode leefden.

De voorstelling én repetitie vooraf zijn volledig in de Engelse taal. Na afloop ontvingen alle leerlingen een officeel ‘Certificate of Excelence’ voor hun deelname.