Traditiegetrouw werd op 21 december, de laatste schooldag van het jaar, de kerstsoos gehouden waarbij zelfs twee kerstmannen een bezoek brachten en ons eigen oud en nieuw werd gevierd met oliebollen.

In alle vroegte werd op vrijdag door de brugklassers een kerstwandeling gemaakt. Daarna volgden binnen school de vieringen, kerstontbijten, een Wintermarkt en -net als vorig jaar- de schrijfactie voor Amnesty International. Op de Wintermarkt brachten leerlingen zelfgemaakte producten mee en konden dan ook genieten van wat anderen hadden meegebracht. De leerlingen van de Helping Pool zorgden dat de markt werd opgebouwd in echte kerstsfeer. De vieringen in de Octogoon stonden in het teken van positiviteit, trots zijn op wat je kunt en doet en op terugblikken en vooruitblikken op het schooljaar.

De foto’s van de kerstsoos en de vieringen staan op onze Facebook-pagina.