Van 6 t/m 9 juni vond ons jaarlijkse International Sports Tournament (IST) plaats. De 10e editie van dit tournooi werd georganiseerd door een school uit Madrid. Naast scholen uit Nederland en Spanje waren daar ook leerlingen uit Frankrijk en Zwitserland te gast.

Onze leerlingen viel vier dagen vol cultuur, lol, eten, vriendschappen opbouwen en slapen bij gastgezinnen ten deel, maar er werd vooral ontzettend veel gesport! De teams speelden basketbal-, frisbee-, volleybal- en voetbalwedstrijden. De acht meiden van Hofstad Lyceum en het jongensteam van het Zandvliet College werden overall eerste!

Het was ook dit jaar weer een superleuke ervaring. Volgend jaar wordt het tournooi in Nederland georganiseerd en in 2020 in Frankrijk of Zwitserland, waarbij wij natuurlijk graag weer aanwezig zijn!