Vrijdag 29 september vond de diploma uitreiking plaats voor de leerlingen die hun IB-diploma of hun Cambridge Proficiency certificaat hebben gehaald, dit maal in aanwezigheid van mw. Saskia Bruines, wethouder Kenniseconomie, Internationaal, Jeugd en Onderwijs.

In haar toespraak refereerde mw. Bruines aan het belang van een zeer goede beheersing van het Engels in een internationale setting, zoals in de stad Den Haag. Ook de rector, dhr. Ruud Grundeken verwees naar het belang van een goede communicatie om verschillen in (culturele) achtergronden te kunnen overbruggen.

Voor de leerlingen was het naast een plechtige avond ook een minireünie. De meesten zijn inmiddels begonnen aan hun vervolgstudie en hadden elkaar veel te vertellen.