Dinsdagavond 22 november was er een geweldige happening op school: Hofstad’s Got Talent.

Het enthousiaste publiek zag jong en ouder muziektalent voorbijkomen en kreeg een zeer gevarieerd programma voorgeschoteld: van klassiek tot funk rock en alles wat daar tussen zit. Er waren grote bands, maar ook solo-optredens. De zaal zat vol en er werd ademloos geluisterd, maar ook hartstochtelijk meegeleefd en aangemoedigd.
Het was een verrassing dat er dit jaar ook veel jonge leerlingen meededen. Daar gaan we de komende jaren zeker nog wat van horen!

Wat een kwaliteit en vooral ook: wat een gezellige avond! Met dank aan onze leerlingen van de licht/geluid-ploeg en aan de studenten van het Koninklijk Conservatorium, die voor een professionele geluidsweergave zorgden!

Foto’s: op de fotosite
Video: op YouTube