Van maandag 23 t/m woensdag 25 april vonden de sportdagen onderbouw plaats op de voetbalvelden van DUNO. Er werd ontzettend leuk en met plezier gevoetbald. Daarnaast waren de weergoden ons zeer gunstig gezind, ondanks de voorspelde regen.

Voor de zomervakantie zullen er nog vier sportdagen softbal worden georganiseerd, waarmee er in totaal 11 sportdagen zijn gehouden dit schooljaar.

Van 6 t/m 9 juni gaat een groep van 8 leerlingen naar Madrid om daar deel te nemen aan een internationaal sporttoernooi met de disciplines basketbal, beachvolleybal, voetbal en frisbee. Als afsluiting van het schooljaar gaan 18 leerlingen met hun begeleiders fietsen in Frankrijk, waar de Mont Ventoux zal worden beklommen.

Samenvattend: schooljaar 2017-2018 was weer een fantastisch sportjaar voor Hofstad Lyceum!