Op dinsdag 14 november vond de jaarlijkse thema-avond van de ouderraad plaats. Het thema was ‘Verslaving en opvoeding’.

Twee medewerkers van DrugsKompas gaven in de vorm van een interactief vragenspel informatie over verschillende soorten drugs en de mogelijke gevolgen van alcohol- en drugsgebruik bij jongeren. Daarnaast werden weetjes gedeeld en tips gegeven over het maken van afspraken met je kinderen over drinken of roken.

Dhr. Grundeken, rector, was eveneens aanwezig en beantwoordde vragen van ouders over het beleid en optreden ten aanzien van gebruik van drank of drugs op school.

Er kan worden teruggekeken op een zeer informatieve avond. De ouderraad gaat met veel enthousiasme weer op zoek naar een minstens zo interessant thema voor volgend schooljaar.