Deze week bezocht een onderwijsdelegatie uit Estland onze school om ervaringen uit te wisselen met Nederlandse vakgenoten.

Het bezoek maakt deel uit van een traject gericht op leiderschap en professionele ontwikkeling in het onderwijs. De Estlandse docenten maakten kennis met de filosofie en achtergrond van het onderwijs op onze school. Zij wisselden van gedachten met onze docenten en bezochten hun lessen.

De leerlingengeleding was eveneens actief betrokken bij het programma voor onze gasten. Zij verzorgden rondleidingen en gaven diverse presentaties, waarover de Estlandse delegatie zeer te spreken was. Het waren voor alle partijen geslaagde dagen, waarop een uitnodiging voor een wederbezoek in  Tallinn, Letland, volgde.