Een balspel. Dat stond deze keer op de agenda bij ons bezoek aan woonzorgcentrum Florence Duinhaghe. Met zeven leerlingen uit verschillende klassen zijn we daar afgelopen woensdag, 31 oktober, heengegaan. Op een grote mat moesten alle deelnemers proberen met een bal een andere bal te raken. Misschien niet zo spannend als Fortnite, maar daar dachten de deelnemende ouderen duidelijk anders over. Naar wij konden zien, hadden zij een topmiddag. En daar ging het om.

Woonzorgcentrum Florence Duinhaghe is vorig jaar ‘geadopteerd’ door Hofstad Lyceum. We hebben toen een actiedag gehad waar een deel van het geld naar het woonzorgcentrum ging. De komende maanden staan een high tea, een spelletjesmiddag, een schilder- en muziekactiviteit en een wandeling naar de bosjes van Pex gepland. Wil je meedoen? De activiteiten worden gecoördineerd door de UNESCO-werkgroep, dus let op onze aankomende mails.

De Unesco werkgroep

Instagram: unescohofstad