Vrijdag 13 oktober vond de feestelijke opening van de gerenoveerde Octogoon plaats. De opening werd verricht door dhr. Ewald van Vliet, voorzitter van het College van Bestuur van Lucas Onderwijs, tevens oud-leerling van de school. Daarna werd het publiek getrakteerd op een gevarieerde show, getiteld ‘Past, Present, Future’. Deze werd geheel verzorgd door leerlingen. Naast zang- en percussie-optredens passeerde een heuse modeshow van musical-outfits de revue. Via een groot scherm werden de toeschouwers gedurende de show emeegenomen op een reis door de tijd in de Octogoon. Het geheel werd met een spectaculaire lichtshow en geluidseffecten ondersteund door het audio-video team van de school. We zijn klaar voor nog vele mooie projecten in onze eigen theaterruimte!