Veelgestelde vragen over COVID-19

Versoepelingen

Nu de corona-regels zijn versoepeld, is het niet meer noodzakelijk om een Corona-besmetting van uw zoon, dochter of binnen uw gezin extra onder de aandacht te brengen bij de Corona-coördinator en/of afdelingsleiding.

Vanuit de overheid zijn de regels en aanbevelingen voor het preventief zelf testen ook versoepeld.
De komende week deelt de school nog 1x actief zelftesten uit aan leerlingen. Na deze week zijn de zelftesten tot aan de zomer nog wel door leerlingen af te halen bij de receptie van Hofstad Lyceum.

In de klaslokalen en bij de ingang van de school blijven middelen beschikbaar om handen te desinfecteren.

Mede namens de directie danken wij alle ouders en verzorgers voor de medewerking de afgelopen 2 jaar. Het was soms niet makkelijk maar mede dankzij uw inzet en medewerking, en niet in de laatste plaats van de leerlingen zelf, hebben we slechts 2 korte piekmomenten gehad, die samen vielen met landelijke trends.

Voor meer informatie omtrent het coronavirus kunt u terecht op de pagina van de Rijksoverheid: